Interpretacja o mechaniku istotniejsza od jego certyfikatu! Jaki napęd do gazu?

Recenzja o mechaniku ważniejsza od jego certyfikatu!

Zawierzamy tym mechanikom, których sami przetestujemy albo których zlecą nam znajomi.

Staje się oczywistym chociażby, że entuzjastyczniej wyselekcjonujemy warsztat zalecany niż autoryzowany.

Z uwierzeniem do mechaników przydarza się różnie. Polscy kierowcy są na to zaufanie skazani, ponieważ rozumie się – znaczna część z nas jeździ samochodami stosowanymi, nierzadko dalekosiężnymi, które… standardowo się psują. Dodatkowo znaczna część z nas nie wie, co w rzeczywistości „pod miną piszczy”. Mamy natomiast duży wybór. Według Kierowniczej Ewidencji i Nowin o Działalności Ekonomicznej samych małych zakładów mechaniki samochodowej jest dziś w naszym kraju 191 tysięcy.

– Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, czym Polacy adresują się przy wyborze mechanika – mówi Marcin, którego sensem jest wzmożenie uwierzenia kontrahentów i promowanie dobrych pragmatyk kompanii w kraju nad Wisłą. Wyniki sondażu okazały się nadzwyczaj przyciągające.
Wytworny mechanik to zaufana osoba

W sondażu zadane zostały dwa zapytywania dotyczące decyzji o wyborze mechanika samochodowego. W pierwszym z nich: „Co jest dla ciebie najdonioślejsze przy wyborze mechanika samochodowego?”, aż 91 procent ankietowanych wybrało kontrakcję „zaufanie – cenzurki i polecenia”. Co przyciągające, odpowiedź ta dobitnie prześcignęła równocześnie kryterium marki, a więc element, iż dany serwis jest autoryzowany (na tę opcję zagłosowało jedynie 6 proc. ankietowanych), jak i kryterium lokalizacji (3 proc. głosujących).

– Okazuje się w takim przypadku, iż w zasadzie nie szukamy zakładów, które są najbliżej naszego domku czy których jakość poręczają peryferyjne certyfikaty, lecz takich, które cieszą się przednią oceną i pozostały wypróbowane poprzez innych – powiada Marcin.

Uwierzytelniają to dodatkowo wyniki drugiej części sondażu, w której przeszło połowa ankietowanych odznaczyła, iż woląc dany zakład, na dzień dobry pilnuje, co uważają o koncepcje internauci i znajomi (66 proc.), ewentualnie wypróbowuje go osobiście (30 proc.).

Michał dopisuje, że w szczególności dla małych i zwykłych zakładów usługowych przeczące interpretacje mogą stać się ot tak gwoździem do trumny. Szczegół ten częstokroć wykorzystuje rywalizacja, która np.. rozmieszcza w Internecie pozorne odmowne oceny.
Niezawodność i uczciwość mechanika – to się opłaca!

Posiadacze kompanii zajmujących się renowacją automobili świetnie cedują sobie ideę z tego, że wstawiennictwa są najwspanialszą reklamą. Zdaniem Tomasza, właściciela serwisu Mecha z Ząbkowic, można je zdobyć wyłącznie w jeden sposób – rozpatrując petenta grzecznie.
– Trzeba odnawiać tak, jak gdyby się to czyniło dla samego siebie, a więc solidnie i uczciwie – mówi Tomasz. – W żadnym razie dając za przykład nie nakłaniamy delikwentów na alternację części, które nie są przy tym użyte, ale pieczołowicie sygnalizujemy, jak wiele w dodatku kilometrów może z nimi przejechać, zanim wypada będzie je wymienić – dodaje oligarcha Tomasz.

Jaki napęd do gazu?

Wziętość instalacji Lpg w Polsce nie maleje. nasz kraj jest jednym z wiodących krajów w Europie w ilości aut zasilanych tzw. „błękitnym paliwem”. Kwalifikują o tym nie ulega najmniejszym wątpliwościom względy ekonomiczne, bo między innym dzięki niskiej banderoli, wartość litra gazu wynosi jeżeli w ogóle połowę wartości benzyny 95-cio oktanowej. O ile właściwie każdy napęd benzynowy można przekształcić na zasilanie lotne, to nie w kółko Macieju taka operacja jest rentowna, ponieważ wespół z rosnącymi wymaganiami w materii osiągów i emisji mazi wrednych, komplikacja współczesnych jednostek pędnych wymaga nadzwyczaj strzelistą zapłatę aranżacji do zasilania opcjonalnego, albo niedługo wychodzi na jaw destruktywna dla napędu naszego wozu.

Wtrysk pośredni benzyny- wtryskiwacze (element dający paliwo do silnika) są zlokalizowane w kolektorze ssącym, w pewnej odległości od komory kremowania i paliwo odbiera się do wałka przez zasuwy wciągające naprawdę jako mikstura z powietrzem. Wtrysk bezpośredni benzyny do cylindrów to w przyszłości odmotanie, gdzie wtryskiwacze występują wyraźnie w głowicy motoru, nad poruszającym się ubijakiem. Takie usytuowanie, niedaleko komory spopielania powoduje – zobacz – http://tasmy-pakowe-z-nadrukiem.pl/tasmy-z-nadrukiem.html – silne ocieplanie się wtryskiwaczy, jeżeli wdrożymy najbardziej znaną w chwili obecnej instalację gazową 4. generacji z wtryskiwaczami lotnymi pomieszczonymi w poborcy ssącym i wtryskiwacze benzynowe pozostaną wyłączone, przywoła to ich błyskawiczne przegrzanie i uszkodzenie. Problem ten nie znajduje się w silnikach o wtrysku niebezpośrednim. Rozwiązaniem dla wtrysku towarzyskiego jest instalacja gdzie w trakcie profesji z największym jarzmem cieplnym (duże prędkości obrotowe, gwałtowne przyspieszanie) wyczerpywana jest także etylina studząc czasem wtryski, jednak całkowity rozrachunek jest taki, iż auto eksploatuje dla przykładu 7 l gazu i 3-4 l benzyny na 100km, czyli ekonomizację jest mniejsza, a i wydatek samej instalacji większy. Istnieje w tym wypadku także trafie Lpg niemal wybitna, produkt tzw. 6. generacji. Wprowadzona niewiele lat wstecz przez firmę Vialle, używa do swojej robocie jedynie szynę wtrysku etyliny, a więc działa na tej samej pompie i tych samych wtryskiwaczach. Automobil może stać się uruchamiany wstępnie na zasilaniu gazowym i w rzeczywistości benzyna może służyć zaledwie awaryjnie. Wydatek samej eksploatacji jest mały, przez wzgląd na raczej zerowe zniszczenie etyliny, jednak wartość instalacji dla motoru czterocylindrowego to obecnie około 8 tys. zł. Ogólnie, żeby oszczędzać na rauszu, powinno się unikać napędów z niewyniosłym wtryskiem.
Konstrukcja głowicy odporna na podwyższone temperatury kremowania, z możliwie małą ilością zaworów. Na przestrzeni pracy silnika na rauszu, temperatura zapłonu jest szczyptę większa niż w wypadku etyliny. W niektórych silnikach wychodzi na jaw, że po najechaniu kilkunastu-kilkudziesięciu tysięcy kilometrów produkt gniazd zaworowych i samych zaworów ulega wypaleniu i konieczny jest kosztowny remont, który jest tym droższy im więcej motor posiada cylindrów i wtrąconych zaworów. W ocenie jak nasz silnik znosi zasilanie gazem pomocne będą cenzurki renomowanych warsztatów, które do niektórych napędów wręcz odmawiają zestawu instalacji. Marka Prins, jakiś z liderów w dziedzinie autogazu zamieściła także listę silników- tzw. ewidencję prinsa, w których jej zdaniem istnieje podwyższone ryzyko uszkodzenia głowicy.
Hydrauliczna kalibracja zaworów napędu. Wraz ze zniszczeniem jednostki pędnej luz w systemie rozrządu podwyższa się i koniecznie musi być ciągle kompensowany. Na rauszu dzieje się to błyskawiczniej, też w tych silnikach, których głowice świetnie znoszą Lpg. W przypadku regulacji hydraulicznej dokonuje się to samoczynnie poprzez ekstra popychacze. W motorach z kalibracją ręczną trzeba o tym mieć na uwadze i dokonywać kontroli częściej niż przy zasilaniu jedynie benzynowym. Wybitnym przykładem napędów wymuszających pod tym względem są jednostki Subaru, które mają posadę na gazie dosyć dobrze, ale wymagają rozpowszechnionej regulacji zaworów. Jest to o tyle krępujące, iż motocykle te mają budowę rodzaju pięściarz (tłoki są zatrudnieni w poziomie) i do kalibracji zwyczajowo trzeba rozciągać motor. Istnieją zarówno samochody, w których bezwolna kalibracja zaworów jest prosta bądź jest wymuszana nadzwyczaj nieczęsto np.. starsze siniki Nissana.
Brak turbodoładowania. Jest to kłopot dużo mniejszy niż kilkanaście lat w przeszłość. Napęd z turbosprężarką ma charakterystyczne wymagania na temat zapotrzebowania w paliwo. W sytuacji poruszenia doładowania, wskazane jest obcesowe nasilenie porcje paliwa. Teraz użytkowane fragmenty w dobrych instalacjach Lpg wydołają temu zadaniu, mimo to napęd bez turbosprężarki łatwiej i taniutkiej jest zagazować.

W konkluzji, najwspanialsze struktury do organizacji w zasilanie lotne to silniki starszego typu o małym poziomie zawiłości, Powinno się także brać pod uwagę, iż taka przeróbka w największym stopniu kalkuluje się w sporych jednostkach, gdzie zużycie etyliny jest duże, wtedy oszczędności są znaczne i amortyzacja wydatków instalacji następuje błyskawicznie.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s